Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός
Ιωάννης Τσούλος
Το μάθημα επιχειρεί να εισάγει τους φοιτητές που έχουν κατανοήσει τις βασικές έννοιες δομημένου προγραμματισμού, στην κατανόηση του αντικειμενοστραφή προγραμματισμου και των συστατικών του όπως είναι οι κλάσεις, τα αντικείμενα, η κληρονομικότητα, o πολυμορφισμός, οι ειδικές κλάσεις, τα πρότυπα κτλ. Να κατανοήσει τις διαφορές δομημένου-αντικειμενοστραφή προγραμματισμου και να μπορεί να αναγνωρίζει και να επιλύει αλγοριθμικά προβλήματα. Εργαστήριο Μαθήματος: Υλοποίηση ατομικών εργαστηριακών εργασιών εφαρμογής για εμπέδωση της ύλης και ανάπτυξη πρακτικών δεξιοτήτων προγραμματισμού. Ανάπτυξη εφαρμογής για την εις βάθος τριβή με τον αντικειμενοστραφή C++ προγραμματισμό. |
Το μάθημα επιχειρεί να εισάγει τους φοιτητές που έχουν κατανοήσει τις βασικές έννοιες δομημένου προγραμματισμού, στην κατανόηση του αντικειμενοστραφή προγραμματισμου και των συστατικών του όπως είναι οι κλάσεις, τα αντικείμενα, η κληρονομικότητα, o πολυμορφισμός, οι ειδικές κλάσεις, τα πρότυπα κτλ. Να κατανοήσει τις διαφορές δομημένου-αντικειμενοστραφή προγραμματισμου και να μπορεί να αναγνωρίζει και να επιλύει αλγοριθμικά προβλήματα. Εργαστήριο Μαθήματος: Υλοποίηση ατομικών εργαστηριακών εργασιών εφαρμογής για εμπέδωση της ύλης και ανάπτυξη πρακτικών δεξιοτήτων προγραμματισμού. Ανάπτυξη εφαρμογής για την εις βάθος τριβή με τον αντικειμενοστραφή C++ προγραμματισμό. |
Το μάθημα επιχειρεί να εισάγει τους φοιτητές που έχουν κατανοήσει τις βασικές έννοιες δομημένου προγραμματισμού, στην κατανόηση του αντικειμενοστραφή προγραμματισμου και των συστατικών του όπως είναι οι κλάσεις, τα αντικείμενα, η κληρονομικότητα, o πολυμορφισμός, οι ειδικές κλάσεις, τα πρότυπα κτλ. Να κατανοήσει τις διαφορές δομημένου-αντικειμενοστραφή προγραμματισμου και να μπορεί να αναγνωρίζει και να επιλύει αλγοριθμικά προβλήματα. Εργαστήριο Μαθήματος: Υλοποίηση ατομικών εργαστηριακών εργασιών εφαρμογής για εμπέδωση της ύλης και ανάπτυξη πρακτικών δεξιοτήτων προγραμματισμού. Ανάπτυξη εφαρμογής για την εις βάθος τριβή με τον αντικειμενοστραφή C++ προγραμματισμό. |
Σχετικά με τη C++, δομή της C++, είδη τελεστών, παραστάσεις, pointers & references.
Λέξεις κλειδιά: : Μεταγλώττιση, αντικειμενοστρέφεια, μεταβλητές. |
Η εντολή if, η εντολή switch, η εντολή for, η εντολή while, Η εντολή do/while, Οι εντολές break/continue.
Λέξεις κλειδιά: : Έλεγχος, επανάληψη, κατεύθυνση. |
Παράδειγμα κλάσης, member variables, member methods, υλοποίηση μιας μεθόδου, δημιουργία αντικειμένων, constructors, δείκτης αναφοράς this, method overloading.
Λέξεις κλειδιά: :Χαρακτηριστικά, κλάση, αντικείμενο, μέθοδοι, δημιουργός. |
Εισαγωγή στους πίνακες, μονοδιάστατοι πίνακες, πολυδιάστατοι πίνακες, strings.
Λέξεις κλειδιά: :πίνακας, string, διάσταση. |
Η ρουτίνα main(), παράμετροι της main().
Λέξεις κλειδιά: :παράμετρος, ρουτίνα, δομή. |
Encapsulation, Inheritance.
Λέξεις κλειδιά: :Ενθυλάκωση, κληρονομικότητα. |
Polymorphism, virtual methods, pure virtual classes.
Λέξεις κλειδιά: :Πολυμορφισμός, εικονικό. |
Εισαγωγικά στα αρχεία, η κλάση fstream, Οι τελεστές << & >>, Stringstreams.
Λέξεις κλειδιά: :Αρχεία, κλάση, ανάγνωση, εγγραφή. |
Εισαγωγικά στα πρότυπα, παράδειγμα κλάσης λίστας αντικειμένων, standard Template Library (STL), κλάσεις containers, μέθοδοι algorithms, δείκτες iterators.
Λέξεις κλειδιά: Πρότυπο, κλάση, STL. |
Επανάληψη, πρότυπα, κλάσεις, αντικείμενα, ενθυλάκωση, κληρονομικότητα.
Λέξεις κλειδιά: Άσκηση, επανάληψη, κλάση. |
Επανάληψη, πρότυπα, κλάσεις, αντικείμενα, ενθυλάκωση, κληρονομικότητα.
Λέξεις κλειδιά: Άσκηση, επανάληψη, κλάση. |
Επανάληψη, πρότυπα, κλάσεις, αντικείμενα, ενθυλάκωση, κληρονομικότητα.
Λέξεις κλειδιά: Άσκηση, επανάληψη, κλάση. |
Ανοικτό Ακαδ. Μάθημα
Αρ. Επισκέψεων : 6043
Αρ. Προβολών : 58221
Ημερολόγιο
Ανακοινώσεις
- - Δεν υπάρχουν ανακοινώσεις -