Παιδιατρική
Γρίβα Ευαγγελία
Σκοπός του μαθήματος είναι οι φοιτητές να εξοικειωθούν με τις ιδιαιτερότητες του παιδιατρικού ασθενούς και τον τρόπο προσέγγισης του παιδιού.
Στόχοι του μαθήματος:
1. Να γνωρίσουν το φυσιολογικό νεογνό, βρέφος, νήπιο, παιδί και τις ψυχοκινητικές του δυνατότητες.
2. Να έχουν την ικανότητα να εντάσσουν τα κλινικά προβλήματα του παιδιού στο πλαίσιο της οικογένειας και της κοινωνίας που ζει. Να έχουν πάντα κατά νουν στις ιδιαίτερες περιπτώσεις πιθανής κακοποίησης.
3. Να κατέχουν πρόσφατες γνώσεις όσον αφορά την πρόληψη των ασθενειών και τους εμβολιασμούς
4. Τονίζεται το σκέλος της σωστής διατροφής και καλής υγείας της ενήλικου ζωής.
Λιγότερα
Σκοπός του μαθήματος είναι οι φοιτητές να εξοικειωθούν με τις ιδιαιτερότητες του παιδιατρικού ασθενούς και τον τρόπο προσέγγισης του παιδιού.
Στόχοι του μαθήματος:
1. Να γνωρίσουν το φυσιολογικό νεογνό, βρέφος, νήπιο, παιδί και τις ψυχοκινητικές του δυνατότητες.
2. Να έχουν την ικανότητα να εντάσσουν τα κλινικά προβλήματα του παιδιού στο πλαίσιο της οικογένειας και της κοινωνίας που ζει. Να έχουν πάντα κατά νουν στις ιδιαίτερες περιπτώσεις πιθανής κακοποίησης.
3. Να κατέχουν πρόσφατες γνώσεις όσον αφορά την πρόληψη των ασθενειών και τους εμβολιασμούς
4. Τονίζεται το σκέλος της σωστής διατροφής και καλής υγείας της ενήλικου ζωής.
Σκοπός του μαθήματος είναι οι φοιτητές να εξοικειωθούν με τις ιδιαιτερότητες του παιδιατρικού ασθενούς και τον τρόπο προσέγγισης του παιδιού.
Στόχοι του μαθήματος:
1. Να γνωρίσουν το φυσιολογικό νεογνό, βρέφος, νήπιο, παιδί και τις ψυχοκινητικές του δυνατότητες.
2. Να έχουν την ικανότητα να εντάσσουν τα κλινικά προβλήματα του παιδιού στο πλαίσιο της οικογένειας και της κοινωνίας που ζει. Να έχουν πάντα κατά νουν στις ιδιαίτερες περιπτώσεις πιθανής κακοποίησης.
3. Να κατέχουν πρόσφατες γνώσεις όσον αφορά την πρόληψη των ασθενειών και τους εμβολιασμούς
4. Τονίζεται το σκέλος της σωστής διατροφής και καλής υγείας της ενήλικου ζωής.
Κοινωνικό χαμόγελο την 4η-6η εβδομάδα
Σταματάει να κλαίει όταν το παίρνουν αγκαλιά
Αναγνωρίζει τη μητέρα
Ψυχοκινητική εξέλιξη ή ανάπτυξη, είναι η λειτουργική διαφοροποίηση του οργανισμού, κατά την διάρκεια της οποίας αποκτώνται συνεχώς νέες ικανότητες, που διαμορφώνονται από την αλληλεπίδραση του γενετικού υλικού με τους εξωτερικούς παράγοντες (διατροφή, νοσήματα, οικογενειακό οικονομικόκοινωνικό περιβάλλον)
Είναι ευρέως γνωστό ότι η ακοή είναι κρίσιμη για την ομιλία και τη γλωσσική ανάπτυξη, την επικοινωνία και τη μάθηση. Όσο νωρίτερα υπεισέρχεται η απώλεια ακοής στη ζωή ενός παιδιού, τόσο πιο σοβαρές οι επιπτώσεις στην ανάπτυξή του. Ομοίως, όσο πιο έγκαιρα εντοπιστεί το πρόβλημα και ξεκινήσει η διερεύνησή του, τόσο λιγότερο σοβαρή θα είναι η τελική του επίπτωση.
Υπάρχουν τέσσερις σημαντικοί τρόποι με τους οποίους η απώλεια ακοής επηρεάζει τα παιδιά:
- Προκαλεί καθυστέρηση στην ανάπτυξη των δεκτικών και εκφραστικών επικοινωνιακών δεξιοτήτων (ομιλία και γλώσσα).
- Το έλλειμμα της γλώσσας προκαλεί μαθησιακά προβλήματα που οδηγούν σε μειωμένη σχολική επίδοση.
- Οι δυσκολίες στην επικοινωνία οδηγούν συχνά σε κοινωνική απομόνωση και χαμηλή αυτοεκτίμηση.
- Μπορεί να έχει αντίκτυπο στις επαγγελματικές επιλογές.
Η κοινωνικότητα, η γλώσσα, η αυτοεξυπηρέτηση, η αντίληψη και η κίνηση του παιδιού βρεφικής ηλικίας αξιολογούνται με βάση κάποια κριτήρια.
Είναι ευρέως γνωστό ότι η ακοή είναι κρίσιμη για την ομιλία και τη γλωσσική ανάπτυξη, την επικοινωνία και τη μάθηση. Όσο νωρίτερα υπεισέρχεται η απώλεια ακοής στη ζωή ενός παιδιού, τόσο πιο σοβαρές οι επιπτώσεις στην ανάπτυξή του. Ομοίως, όσο πιο έγκαιρα εντοπιστεί το πρόβλημα και ξεκινήσει η διερεύνησή του, τόσο λιγότερο σοβαρή θα είναι η τελική του επίπτωση.
Υπάρχουν τέσσερις σημαντικοί τρόποι με τους οποίους η απώλεια ακοής επηρεάζει τα παιδιά:
- Προκαλεί καθυστέρηση στην ανάπτυξη των δεκτικών και εκφραστικών επικοινωνιακών δεξιοτήτων (ομιλία και γλώσσα).
- Το έλλειμμα της γλώσσας προκαλεί μαθησιακά προβλήματα που οδηγούν σε μειωμένη σχολική επίδοση.
- Οι δυσκολίες στην επικοινωνία οδηγούν συχνά σε κοινωνική απομόνωση και χαμηλή αυτοεκτίμηση.
- Μπορεί να έχει αντίκτυπο στις επαγγελματικές επιλογές.
Κρανιοπροσωπικές διαταραχές ομιλίας (Σχιστίες, ανατομικές διαφοροποιήσεις στόματος).
Το περιβάλλον και πως επηρεάζει την ανάπτυξη
Συμπεριφορά απέναντι σε τρίτους και στην οικογένεια
Ποιοι είναι απαραίτητοι να γίνουν και σε ποια ηλικία
Όλα τα περιστατικά που δεν είναι τακτικά και χρίζουν άμεσης αντιμετώπισης
Είναι ο κλάδος της ιατρικής και ειδικότερα της παιδιατρικής που ασχολείται με τους φυσιολογικούς μηχανισμούς, τις παθήσεις και τα προβλήματα των νεογνών.
Ίκτερος αποκαλείται η κίτρινη απόχρωση του δέρματος, του σκληρού χιτώνα των ματιών και άλλων βλεννογόνων μεμβρανών που προκαλείται από υπερχολερυθριναιμία (αυξημένα επίπεδα χολερυθρίνης στο αίμα). Αυτή η υπερχολερυθριναιμία στη συνέχεια προκαλεί αύξηση των επιπέδων χολερυθρίνης στο εξωκυττάριο υγρό. Η συγκέντρωση χολερυθρίνης στο πλάσμα του αίματος είναι συνήθως κάτω από 1,2 mg/dL (<25µmol/L). Συγκέντρωση ψηλότερη από 3 mg/dL (>50µmol/L) οδηγεί στην εμφάνιση ικτέρου.
Τι είναι το DNA και πως σχετίζεται με τις γενετικές ασθένειες
Αναλυτική περιγραφή των νευρολογικών παθήσεων
Ανοικτό Ακαδ. Μάθημα
Αρ. Επισκέψεων : 2948
Αρ. Προβολών : 41308
Ημερολόγιο
Ανακοινώσεις
- - Δεν υπάρχουν ανακοινώσεις -