Ηλεκτρονικές Συναλλαγές και Ηλεκτρονικό Εμπόριο Αγροτικών Προϊόντων
 

H υπάρχουσα κατάσταση στον χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου (e-commerce). παραγγελίες μέσω διαδικτύου (internet), διαφημίσεις μέσω διαδικτύου (internet), προβολή των προϊόντων, αναζήτηση προϊόντων μέσω των μηχανών αναζήτησης (search engines), ηλεκτρονικές συμφωνίες, ηλεκτρονικές δημοπρασίες ( e-auction). Οι τεχνικές των ψηφιακών υπογράφων (digital signatures) και της σύγχρονης κρυπτογραφίας δημοσίου κλειδιού (public key cryptography). Οι εφαρμογές τους στο ηλεκτρονικο εμπόριο.  Η εμπορία και διακίνηση αγροτικών προϊόντων (e-agribussiness) και οι ιδιαιτερότητες του.  Ηλεκτρονική προώθηση, διαφήμιση, αγοραπωλησία, αγροτικών προϊόντων. Ο ρόλος του ηλεκτρονικού εμπορίου στην διακίνηση και κατ’ επέκταση στην παράγωγη των αγροτικών προϊόντων την εποχή της παγκοσμιοποίησης (globalization).