Υπολειπόμενος χρόνος: 590
Άσκηση Ενότητας 10


Ερώτηση : 1 (1 βαθμός)

Σωστό / Λάθος
Πολλοί μαθητές με Σ/Σ διαταραχές εύκολα να εφαρμόζουν τις γλωσσικές ικανότητες στο πλαίσιο της επικοινωνίας;

Ερώτηση : 2 (1 βαθμός)

Σωστό / Λάθος
Τα παιδιά με διαταραχές λόγου και ομιλίας είχαν πολύ περισσότερες πιθανότητες να έχουν συναισθηματικές και συμπεριφορικές δυσκολίες;

Ερώτηση : 3 (1 βαθμός)

Πολλαπλής Επιλογής (Μοναδική Απάντηση)
Οι μαθητές με Σ/ΣΔ χρειάζεται να μαθαίνουν ικανότητες όπως:

Ερώτηση : 4 (1 βαθμός)

Πολλαπλής Επιλογής (Μοναδική Απάντηση)
Τα παιδιά με κατάθλιψη, έχει παρατηρηθεί ότι εμφανίζουν γλωσσικές δυσκολίες, ειδικά στον τομέα:

Ερώτηση : 5 (1 βαθμός)

Πολλαπλής Επιλογής (Μοναδική Απάντηση)
Κατά τους Nelson et al. (2005) σε τι ποσοστό τα παιδιά Σ/Σ διαταραχές παρουσιάζαν και γλωσσικά ελλείμματα;

Ερώτηση : 6 (1 βαθμός)

Σωστό / Λάθος
Τα παιδιά με ΔΕΠ/Υ είναι πιθανότερο να έχουν γλωσσικά προβλήματα;

Ερώτηση : 7 (1 βαθμός)

Πολλαπλής Επιλογής (Μοναδική Απάντηση)
Τα παιδιά με Σ/Σ διαταραχές ως προς την πραγματολογία έχουν κυρίως ελλείμματα:

Ερώτηση : 8 (1 βαθμός)

Σωστό / Λάθος
Τα παιδιά με Σ/Σ διαταραχές συμπεριφέρονται το ίδιο σε διαφορετικά άτομα ή πλαίσια;

Ερώτηση : 9 (1 βαθμός)

Πολλαπλής Επιλογής (Μοναδική Απάντηση)
Τα παιδιά με Σ/Σ διαταραχές έχουν ελλείμματα:

Ερώτηση : 10 (1 βαθμός)

Σωστό / Λάθος
Τα παιδιά με Σ/Σ διαταραχές αποφεύγουν την κοινωνική αλληλεπίδραση;