Θεραπευτικές Προσεγγίσεις στην Λογοπαθολογία
Μελπομένη (Μελίνα) Νησιώτη
Στο μάθημα αυτό οι φοιτητές έρχονται για πρώτη φορά σε επαφή με τη διαδικασία της θεραπευτικής παρέμβασης και αποκατάστασης στις επικοινωνιακές διαταραχές παιδιών και ενηλίκων.
Ειδικότερα το μάθημα εισάγει τους φοιτητές στις μεθόδους ανάλυσης των αποτελεσμάτων της αξιολόγησης/διάγνωσης καθώς και στην διατύπωση της στοχοθεσίας και την οργάνωση του πλάνου της λογοθεραπευτικής παρέμβασης, σε ένα μεγάλο αριθμό διαταραχών λόγου και ομιλίας, όπως είναι οι αρθρωτικές και φωνολογικές διαταραχές, οι γλωσσικές εξελικτικές διαταραχές, οι μαθησιακές δυσκολίες, η δυσρυθμία ομιλίας, οι διαταραχές φωνής, ακοής, κατάποσης οι νευρογενείς επίκτητες διαταραχές ενηλίκων (αφασία, απραξία, δυσαρθρία).
Γίνεται αναφορά σε βασικές θεραπευτικές μεθόδους, σε κλινικές και συμβουλευτικές δεξιότητες του θεραπευτή (σχέσεις θεραπευτή-ασθενή και κλινικό απόρρητο).
Ακόμα, γίνεται αναφορά στη διεπιστημονική προσέγγιση/παρέμβαση στον ασθενή καθώς και στην ολιστική μέθοδο αποκατάστασης. Επίσης, αναφέρεται ο τρόπος συγγραφής της έκθεσης αξιολόγησης και προόδου του ασθενούς (SOAP-ΥΑΑΠ).
Λιγότερα
Στο μάθημα αυτό οι φοιτητές έρχονται για πρώτη φορά σε επαφή με τη διαδικασία της θεραπευτικής παρέμβασης και αποκατάστασης στις επικοινωνιακές διαταραχές παιδιών και ενηλίκων.
Ειδικότερα το μάθημα εισάγει τους φοιτητές στις μεθόδους ανάλυσης των αποτελεσμάτων της αξιολόγησης/διάγνωσης καθώς και στην διατύπωση της στοχοθεσίας και την οργάνωση του πλάνου της λογοθεραπευτικής παρέμβασης, σε ένα μεγάλο αριθμό διαταραχών λόγου και ομιλίας, όπως είναι οι αρθρωτικές και φωνολογικές διαταραχές, οι γλωσσικές εξελικτικές διαταραχές, οι μαθησιακές δυσκολίες, η δυσρυθμία ομιλίας, οι διαταραχές φωνής, ακοής, κατάποσης οι νευρογενείς επίκτητες διαταραχές ενηλίκων (αφασία, απραξία, δυσαρθρία).
Γίνεται αναφορά σε βασικές θεραπευτικές μεθόδους, σε κλινικές και συμβουλευτικές δεξιότητες του θεραπευτή (σχέσεις θεραπευτή-ασθενή και κλινικό απόρρητο).
Ακόμα, γίνεται αναφορά στη διεπιστημονική προσέγγιση/παρέμβαση στον ασθενή καθώς και στην ολιστική μέθοδο αποκατάστασης. Επίσης, αναφέρεται ο τρόπος συγγρα
Στο μάθημα αυτό οι φοιτητές έρχονται για πρώτη φορά σε επαφή με τη διαδικασία της θεραπευτικής παρέμβασης και αποκατάστασης στις επικοινωνιακές διαταραχές παιδιών και ενηλίκων.
Ειδικότερα το μάθημα εισάγει τους φοιτητές στις μεθόδους ανάλυσης των αποτελεσμάτων της αξιολόγησης/διάγνωσης καθώς και στην διατύπωση της στοχοθεσίας και την οργάνωση του πλάνου της λογοθεραπευτικής παρέμβασης, σε ένα μεγάλο αριθμό διαταραχών λόγου και ομιλίας, όπως είναι οι αρθρωτικές και φωνολογικές διαταραχές, οι γλωσσικές εξελικτικές διαταραχές, οι μαθησιακές δυσκολίες, η δυσρυθμία ομιλίας, οι διαταραχές φωνής, ακοής, κατάποσης οι νευρογενείς επίκτητες διαταραχές ενηλίκων (αφασία, απραξία, δυσαρθρία).
Γίνεται αναφορά σε βασικές θεραπευτικές μεθόδους, σε κλινικές και συμβουλευτικές δεξιότητες του θεραπευτή (σχέσεις θεραπευτή-ασθενή και κλινικό απόρρητο).
Ακόμα, γίνεται αναφορά στη διεπιστημονική προσέγγιση/παρέμβαση στον ασθενή καθώς και στην ολιστική μέθοδο αποκατάστασης. Επίσης, αναφέρεται ο τρόπος συγγρα
Εισαγωγή στο εγχείρημα της διαδικασία της θεραπευτικής παρέμβαση, με σκοπό την κατανόηση των υπαρχόντων αρχών και της φιλοσοφίας των θεραπευτικών προσεγγίσεων στην λογοπαθολογία.
Λέξεις Κλειδιά: Θεμελιώδεις αρχές, βασικές δεξιότητες, επαγγελματισμός.
Εισαγωγή στην διαδικασία παρέμβασης στην εγκεφαλική παράλυση. Ιεράρχηση των στόχων και από πού ξεκινά η θεραπεία, και δόμηση του ατομικού πλάνου παρέμβασης.
Λέξεις Κλειδιά: Εγκεφαλική παράλυση, στοχοθεσία, δομή.
Εισαγωγή στην διαδικασία παρέμβασης των σχιστιών. Ιεράρχηση των στόχων και από πού ξεκινά η θεραπεία, και δόμηση του ατομικού πλάνου παρέμβασης για την προσχολική ηλικία, την σχολική ηλικία και την εφηβική ηλικία.
Λέξεις Κλειδιά: Σχιστίες, προσχολική ηλικία, σχολική ηλικία, στοχοθεσία, δομή.
Εισαγωγή στην διαδικασία παρέμβασης στις διαταραχές της ροής της ομιλίας. Ιεράρχηση των στόχων και από πού ξεκινά η θεραπεία, και δόμηση του ατομικού πλάνου παρέμβασης.
Λέξεις Κλειδιά: Ροή ομιλίας, τραυλισμός, βατταρισμός, στοχοθεσία, δομή.
Εισαγωγή στην διαδικασία παρέμβασης στις διαταραχές του φάσματος του αυτισμού. Ιεράρχηση των στόχων και από πού ξεκινά η θεραπεία, και δόμηση του ατομικού πλάνου παρέμβασης.
Λέξεις Κλειδιά: Αυτισμός, αυτιστικό φάσμα, στοχοθεσία, δομή.
Ιεράρχηση των στόχων και από πού ξεκινά η θεραπεία των ΔΑΦ, και δόμηση του ατομικού πλάνου παρέμβαση.
Λέξεις Κλειδιά: Αυτισμός, αυτιστικό φάσμα, στοχοθεσία, θεραπεία
Εισαγωγή στην διαδικασία παρέμβασης στις διαταραχές της φωνής και της αντήχησης. Ιεράρχηση των στόχων και από πού ξεκινά η θεραπεία, και δόμηση του ατομικού πλάνου παρέμβασης.
Λέξεις Κλειδιά: Διαταραχές φωνής, διαταραχές αντήχησης, στοχοθεσία, δομή.
Εισαγωγή στην διαδικασία παρέμβασης σε διαταραχές που σχετίζονται με την άνοιας. Ιεράρχηση των στόχων και από πού ξεκινά η θεραπεία, και δόμηση του ατομικού πλάνου παρέμβασης.
Λέξεις Κλειδιά: Άνοια, στοχοθεσία, δομή.
Εισαγωγή στην διαδικασία παρέμβασης σε διαταραχές που σχετίζονται με την απραξίας. Ιεράρχηση των στόχων και από πού ξεκινά η θεραπεία, και δόμηση του ατομικού πλάνου παρέμβασης.
Λέξεις Κλειδιά: Απραξία, δυσαρθρία, στοχοθεσία, δομή.
Εισαγωγή στην διαδικασία παρέμβασης σε διαταραχές που σχετίζονται με την αφασίας. Ιεράρχηση των στόχων και από πού ξεκινά η θεραπεία, και δόμηση του ατομικού πλάνου παρέμβασης.
Λέξεις Κλειδιά: Αφασία, στοχοθεσία, δομή.
Εισαγωγή στην διαδικασία παρέμβασης σε διαταραχές που σχετίζονται με την δυσαρθρία (χαλαρή, σπαστική, αταξική, υποκινητική, υπερκινητική, μικτή). Ιεράρχηση των στόχων και από πού ξεκινά η θεραπεία, και δόμηση του ατομικού πλάνου παρέμβασης.
Λέξεις Κλειδιά: Δυσαρθρία, στοχοθεσία, δομή.
Εισαγωγή στην διαδικασία παρέμβασης σε διαταραχές που σχετίζονται με τις κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις. Ιεράρχηση των στόχων και από πού ξεκινά η θεραπεία, και δόμηση του ατομικού πλάνου παρέμβασης.
Λέξεις Κλειδιά: Κρανιοεγκεφαλική Κάκωση, στοχοθεσία, δομή.
Εισαγωγή στην διαδικασία παρέμβασης σε διαταραχές που σχετίζονται με τις διαταραχές κατάποσης – δυσφαγία. Ιεράρχηση των στόχων και από πού ξεκινά η θεραπεία, και δόμηση του ατομικού πλάνου παρέμβασης.
Λέξεις Κλειδιά: Διαταραχές κατάποσης, δυσφαγία, στοχοθεσία, δομή.
Ανοικτό Ακαδ. Μάθημα
Αρ. Επισκέψεων : 5236
Αρ. Προβολών : 47144
Ημερολόγιο
Ανακοινώσεις
- - Δεν υπάρχουν ανακοινώσεις -