Αρχές Μάρκετινγκ
Πληροφορίες
Περιεχόμενο μαθήματος
Στο μάθημα αυτό θα ασχοληθούμε με τις παρακάτω έννοιες:
- ορισμός Μάρκετινγκ και η Διαδικασία Μάρκετινγκ
- η καταναλωτική αγορά και η αγοραστική συμπεριφορά ( ανάλυση του περιβάλλοντος Μάρκετινγκ )
- σχεδιασμός μιας πελατοκεντρικής στρατηγικής Μάρκετινγκ και ενός μίγματος Μάρκετινγκ ( η τμηματοποίηση αγοράς και τοποθέτηση προϊόντος, η έρευνα αγοράς και η τοποθέτηση προϊόντοςμ ανάπτυξη νέου προϊόντος και στρατηγικές κύκλου ζωής προϊόντος, δίαυλοι / κανάλια μάρκετινγκ
- εφαρμογές μάρκετινγκ στις χρηματοοικονομικές υπηρεσίες.
Μαθησιακοί στόχοι
Σκοπός του μαθήματος είναι να προσφέρει στους φοιτητές εισαγωγικές γνώσεις γύρω από την βασική φιλοσοφία, θεωρίες και έννοιες του μάρκετινγκ και να τους βοηθήσει να αναπτύξουν δεξιότητες και κριτική σκέψη που είναι απαραίτητες για τη διάγνωση, την ανάλυση και την επίλυση προβλημάτων μάρκετινγκ.
Βιβλιογραφία
Perreault W.D.Jr.,Cannon J.P., McCarthy J.E.,(2012) "Βασικές Αρχές Μάρκετινγκ, Μία στρατηγική Προσέγγιση", Broken Hill Publishers LTD
Philip Kotler, ‘Marketing” in Chicago Humanities Festival (2012)
Armstrong G.,Kotler Ph., (2009), Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ, Εκδόσεις Επίκεντρο
Copyright 2011, Pearson Education Inc., Publishing as Prentice-Hall
Galbraith J.R. (2005),Designing the Customer-Centric Organization
Fahy J., Jobber D., (2014) ,«Αρχές Μάρκετινγκ», Εκδόσεις Κριτική
www.quickmba.com/strategy/matrix/bcg
http://www.slideshare.net/vigneshpushparaj/business-portfolio-matrixg
http://www.strategicmanagementinsight.com/swot-analyses/walt-disney-swot-analysis.html
Μέθοδοι διδασκαλίας
- Διδασκαλία από έδρας για το θεωρητικό τμήμα του μαθήματος, επικουρούμενη από παρουσιάσεις σε ηλεκτρονική μορφή.
- υποδιίγματικά λυμένες ασκήσεις
- διάθεση ηλεκτρονικών παρουσιάσεων διδασκαλίας στους φοιτητές.
Μέθοδοι αξιολόγησης
- Γραπτή εξέταση στο τέλος του εξαμήνου επί του συνόλου της διδαχθείσας ύλης.
- Προαιρετικές εργασίες κατά την διάρκεια του εξαμήνου.
Προαπαιτούμενα
-
Διδάσκοντες
Τριάρχη Ειρήνη
Προτεινόμενα συγγράμματα
Armstrong G.,Kotler Ph., (2009), Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ, Εκδόσεις Επίκεντρο
Perreault W.D.Jr.,Cannon J.P., McCarthy J.E.,(2012) "Βασικές Αρχές Μάρκετινγκ, Μία στρατηγική Προσέγγιση", Broken Hill Publishers LTD
Fahy J., Jobber D., (2014) ,«Αρχές Μάρκετινγκ», Εκδόσεις Κριτική