Προγραμματισμός κινητών συσκευών
Πληροφορίες
Περιεχόμενο μαθήματος
Έξυπνα κινητά τηλέφωνα, Προγραμματισμός κινητών συσκευών, Eclipse SDK, Java, δημιουργία έργου, κατηγορία σημείο, γραφικά, δημιουργία προσομοιωτή, xρήση πρόσθετων οπτικών συστατικών με τα οποία βελτιώνεται η απόδοση μιας συσκευής, όπως το ImageView το EditText, WebView και ListView. Εφαρμογή τρόπων επικοινωνίας ανάμεσα σε δύο παράθυρα μέσω της τεχνολογίας των Intent. Εφαρμογή τρόπων επικοινωνίας ανάμεσα σε δύο παράθυρα μέσω της μεθόδου "startActivityForResult" και των στατικών μεταβλητών. ArrayList, δημιουργία βάσης δεδομένων, εισαγωγή δεδομένων, εμφάνιση δεδομένων. Μελέτη της πρόσβασης σε αρχεία στην κάρτα μνήμης του κινητού. Μεταβλητές JSON και την χρήση δικτύων για λήψη και αποστολή δεδομένων (JSONObject, JSONArray, χρήση JSON σε βάσεις δεδομένων). Εφαρμογή λήψης στίγματος με GPS καθώς και η πλοήγηση μέσω της google σε συγκεκριμένες θέσεις (λήψη στίγματος, εύρεση τοποθεσίας, πλοήγηση σε θέση).Κατέβασμα αρχείου κειμένου, κατέβασμα εικόνας, αποστολή POST μεταβλητών. Χρήση πολυμέσων σε εφαρμογές Android και εμφάνιση Menu σε αυτές (JSON, AsyncTask, Spinner Menu, Popup Menu).
Μαθησιακοί στόχοι
Κατανόηση βασικών εννοιών που σχετίζονται με τον προγραμματισμό κινητών συσκευών, όπως τη γλώσσα προγραμματισμού Java. Χρήση πρόσθετων οπτικών συστατικών με τα οποία βελτιώνεται η απόδοση μιας συσκευής, όπως το ImageView, το EditText, το WebView και το ListView. Εφαρμογή τρόπων επικοινωνίας ανάμεσα σε δύο παράθυρα μέσω της τεχνολογίας των Intent (μέθοδοι "onBackPressed" και "onResume"). Εφαρμογή τρόπων επικοινωνίας ανάμεσα σε δύο παράθυρα μέσω της μεθόδου "startActivityForResult" και των στατικών μεταβλητών. Κατανόηση του τρόπου με τον οποίο συνδέεται το android με βάσεις δεδομένων και πιο συγκεκριμένα με Sqlite βάσεις. Μελέτη της πρόσβασης σε αρχεία στην κάρτα μνήμης του κινητού. Χρήση κώδικα για κλήση αριθμού, αποστολή Email και SMS μέσω κινητού. Εφαρμογή λήψης στίγματος με GPS καθώς και η πλοήγηση μέσω της google σε συγκεκριμένες θέσεις. Κατανόηση θεμάτων προγραμματισμού με android, όπως τις μεταβλητές JSON και την χρήση δικτύων για λήψη και αποστολή δεδομένων. Χρήση και εφαρμογή των πολυμέσων σε εφαρμογές Android και εμφάνιση Menu σε αυτές.
Προαπαιτούμενα
Δεν υφίστανται προαπαιτούμενα
Βιβλιογραφία
- Darcey, S. Conder, Μάθετε την Ανάπτυξη Εφαρμογών για το Android σε 24 Ώρες 2ή εκδ. (2012)
- Deitel, H. Deitel, A. Deitel,Android Προγραμματισμός, 2η Εκδοση (2014).
- Έλληνας Iωάννης- Έλληνας Νικόλαος , Εισαγωγή στο Προγραμματισμό Android, (2014)
- http://myweb.teleinfom.teiep.gr/gtsoulos/public_html/mobile.php