Όνομα Άσκησης Έναρξη / Λήξη Χρονικός περιορισμός Επιτρεπόμενες επαναλήψεις
Άσκηση 5
  • Ποια είναι η μεθοδολογία ώστε μια εφαρμογή να είναι προσβάσιμη από όλους στο διαδίκτυο;
  • Υπόδειξη: Applet
12-09-2016 14:41 / - - -
Άσκηση - Μεθοδολογία -4
  • Για τον σχεδιασμό ελλείψεων από το πακέτο AWT διατίθενται μία σειρά από συναρτήσεις
  • void drawOval(int x,int y,int width,int height) Σχεδιάζει μία έλλειψη η οποία περικλείεται στο ορθογώνιο με πάνω αριστερό άκρο στο (x,y) με πλάτος width και με ύψος height.
  • void fillOval(int x,int y,int width,int height) Σχεδιάζει μία πλήρη έλλειψη η οποία περικλείεται στο ορθογώνιο με πάνω αριστερό άκρο στο (x,y) με πλαος width και με ύψος height.
  • void drawArc(int x,int y,int width,int height,int start,int length) Σχεδιάζει ένα ελλειπτικό τόξο της ελλείψεως που περικλείεται στο ορθογώνιο με πάνω αριστερό άκρο στο (x,y) με πλάτος width και με ύψος height. Το τόξο ξεκινάει από την γωνία start και τελειώνει στην γωνία end.
  • void fillArc(int x,int y,int width,int height,int start,int length) Σχεδιάζει ένα γεμάτο ελλειπτικό τόξο της ελλείψεως που περικλείεται στο ορθογώνιο με πάνω αριστερό άκρο στο (x,y) με πλάτος width και με ύψος height. Το τόξο ξεκινάει από την γωνία start και τελειώνει στην γωνία end.
12-09-2016 14:37 / - - -
Άσκηση - Μεθοδολογία -3

1.keyDown(Event evt,int key) Ενεργοποιείται αν πατηθεί το πλήκτρο key του πληκτρολογίου.

2.keyUp(Event evt,int key) Ενεργοποιείται αν ελευθερωθεί το πλήκτρο key του πληκτρολογίου.

3.lostFocus(Event evt,Object obj) Ενεργοποιείται αν αφαιρεθεί η εστίαση από το συγκεκριμένο παράθυρο Η εστίαση δεν έχει να κάνει σε κάτι με την java αλλά με το σύστημα παραθύρων που χρησιμοποιείται.

4.gotFocus(Event evt,Object obj) Ενεργοποιείται όταν το παράθυρο της εφαρμογής μας αποκτήσει εστίαση.

5.mouseDown(Event evt,int x,int y) Ενεργοποιείται όταν πατηθεί κάποιο πλήκτρο του ποντικιού στην θέση (x,y) του παραθύρου εφαρμογής.

6.mouseUp(Event evt,int x,int y) Ενεργοποιείται όταν ελευθερωθεί κάποιο πλήκτρο του ποντικιού στην θέση (x,y) του παραθύρου εφαρμογής.

7.mouseMove(Event evt,int x,int y) Ενεργοποιείται όταν κινηθεί το ποντικιού στην θέση (x,y) του παραθύρου εφαρμογής.

8.mouseDrag(Event evt,int x,int y) Ενεργοποιείται όταν έχουμε σύρσιμο με το ποντίκι στην θέση (x,y) του παραθύρου εφαρμογής.

9.mouseEnter(Event evt,int x,int y) Ενεργοποιείται όταν έχουμε είσοδο στο παράθυρο εφαρμογής στην θέση (x,y)

10.mouseExit(Event evt,int x,int y) Ενεργοποιείται όταν φεύγει το ποντίκι από το παράθυρο εφαρμογής.

12-09-2016 14:36 / - - -
Άσκηση - Μεθοδολογία -2
  • Color(int red,int green,int blue) Δημιουργεί ένα χρώμα με τις αποχρώσεις red, green και blue.
  • Color(int rgb) Δημιουργεί ένα χρώμα με τις αποχρώσεις να είναι κωδικοποιημένες στην μεταβλητή rgb. Η κωδικοποίηση γίνεται ως ακολούθως στα bits 16-23 μπαίνουν οι τιμές για το κόκκινο στα bits 8-15 μπαίνουν οι τιμές για το πράσινο και στα bits 0-7 οι τιμές για το γαλάζιο.
12-09-2016 14:36 / - - -
Άσκηση - Μεθοδολογία -1
  • Για να δημιουργήσουμε ένα απλό παράθυρο θα πρέπει να χρησιμοποιήσουμε το αντικείμενο Frame του πακέτου java.awt ·
  • Αν δεν καλέσουμε την μέθοδο show() δεν θα εμφανιστεί το παράθυρο.
  • Το παράθυρο που εμφανίζεται εδώ μπορεί να μεγαλώσει σε μέγεθος με την χρήση του ποντικιού.
  • Αν δεν θέλουμε να γίνεται κάτι τέτοιο θα πρέπει να χρησιμοποιήσουμε την μέθοδο setResizable (boolean) περνώντας στην παράμετρο την τιμή false αν δεν επιτρέπουμε την αυξομείωση στο μέγεθος του παραθύρου και true σε άλλη περίπτωση.
  • Από την άλλη αν θέλουμε να αλλάξουμε το μέγεθος του παραθύρου δεν έχουμε παρά να χρησιμοποιήσουμε την μέθοδο resize(int,int).
  • Η πρώτη παράμετρος είναι το μήκος του παραθύρου και η δεύτερη παράμετρος είναι το ύψος του παραθύρου.
12-09-2016 14:34 / - - -