Αρχές Μάρκετινγκ

Θεματικές Ενότητες

Εισαγωγή

Σκοπός του μαθήματος είναι να αποκτήσουν οι φοιτητές  μια ευρεία και πλήρη εικόνα των βασικών αρχών και  πρακτικών του σύγχρονου μάρκετινγκ το οποίο παρουσιάζεται ως η τέχνη και η επιστήμη της δημιουργίας αξίας για τους πελάτες με αντάλλαγμα τη δέσμευση αξίας  από αυτούς. Με το πέρας των διαλέξεων θα μπορούν να  τοποθετήσουν το μάρκετινγκ στη θέση που του αρμόζει  μεταξύ των λειτουργιών της σύγχρονης επιχείρησης.

 

Λέξεις - Κλειδιά: μάρκετινγκ, τμήμα πωλήσεων