Αρχές Μάρκετινγκ
Θεματικές Ενότητες
Δημιουργία και Δέσμευση Αξίας Πελατών - Στάδιο 3ο Προετοιμασία ενός σχεδίου και προγράμματος ολοκληρωμένου Μάρκετινγκ
Η προετοιμασία ενός σχεδίου και προγράμματος ολοκληρωμένου μάρκετινγκ σκιαγραφεί ποιους πελάτες θα εξυπηρετήσει η εταιρεία και πως θα δημιουργήσει αξία για τους πελάτες, έτσι ώστε να μεταφέρει την επιδιωκόμενη αξία στους καταναλωτές – στόχους.
Τα βασικά εργαλεία που χρησιμοποιεί είναι τα 4Ps του μάρκετινγκ ( product, price, place, promotion ).
Λέξεις - Κλειδιά: 4Ps του Μάρκετινγκ