Αρχές Μάρκετινγκ

Θεματικές Ενότητες

Δημιουργία και Δέσμευση Αξίας Πελατών - Στάδιο 3ο Προετοιμασία ενός σχεδίου και προγράμματος ολοκληρωμένου Μάρκετινγκ

Η προετοιμασία ενός σχεδίου και προγράμματος ολοκληρωμένου μάρκετινγκ σκιαγραφεί ποιους πελάτες θα εξυπηρετήσει η εταιρεία και πως θα δημιουργήσει αξία για τους πελάτες, έτσι ώστε να μεταφέρει την επιδιωκόμενη αξία στους καταναλωτές – στόχους.

Τα βασικά εργαλεία που χρησιμοποιεί είναι τα 4Ps του μάρκετινγκ ( product, price, place, promotion ).

 

Λέξεις - Κλειδιά: 4Ps του Μάρκετινγκ