Αρχές Μάρκετινγκ
Θεματικές Ενότητες
Δημιουργία και Δέσμευση Αξίας Πελατών - Στάδιο 4ο Ανάπτυξη Αποδοτικών Σχέσεων και Ικανοποίηση Πελατών
Η διαχείριση σχέσεων με τους πελάτες αποτελεί την πιο σημαντική φιλοσοφία του σύγχρονου μάρκετινγκ. Η ανάπτυξη σχέσεων με τους πελάτες είναι η συνολική διαδικασία δημιουργίας και διατήρησης κερδοφόρων σχέσεων με τους πελάτες μέσω παροχής υψίστης αξίας και ικανοποίησης προς αυτούς.
Λέξεις - Κλειδιά: διαχείριση σχέσεων, δεδομένα πελάτη, επικοινωνία ωφελειών, πελατειακές σχέσεις, μοντέλο του Kano.