Αρχές Μάρκετινγκ

Θεματικές Ενότητες

Επιχειρησιακός Στρατηγικός Σχεδιασμός και ο ρόλος του Μάρκετινγκ - Συνεργασία για την Ανάπτυξη Πελατειακών Σχέσεων

Μετά το πέρας αυτής της ενότητας οι φοιτητές θα πρέπει να είναι σε θέση να:

  • Εξηγήσουν το στρατηγικό σχεδιασμό της εταιρείας καθώς και ποια είναι τα τέσσερα στάδια αυτού του σχεδιασμού.
  • Εξηγήσουν  το πώς γίνεται ο σχεδιασμός επιχειρηματικών χαρτοφυλακίων και πως εξελίσσονται οι στρατηγικές ανάπτυξης.
  • Εξηγήσουν ποιος είναι ο ρόλος του μάρκετινγκ στο στρατηγικό σχεδιασμό .
  • Εξηγήσουν πως το μάρκετινγκ συνεργάζεται με άλλους με σκοπό τη δημιουργία και παροχή αξίας πελατών.

 

Λέξεις - Κλειδιά: στρατηγικός σχεδιασμός, αξία πελατών