Αρχές Μάρκετινγκ

Θεματικές Ενότητες

Το Περιβάλλον Μάρκετινγκ - Το μακροπεριβάλλον της εταιρείας

Το μακροπεριβάλλον της εταιρείας διαμορφώνουν οι εξής σημαντικότερες  περιβαλλοντολογικές δυνάμεις δημογραφικές, οικονομικές, φυσικές, τεχνολογικές, πολιτικές και πολιτιστικές-  διαμορφώνουν ευκαιρίες μάρκετινγκ, δημιουργούν απειλές και επηρεάζουν την ικανότητα της εταιρείας να εξυπηρετεί τους πελάτες και να αναπτύσσει σταθερές σχέσεις με αυτούς.

 

Λέξεις - Κλειδιά: δημογραφικό, οικονομικό, πολιτιστικό, ήθη και έθιμα, εθνολογική σύνθεση