Αρχές Μάρκετινγκ

Θεματικές Ενότητες

Δημιουργία και Δέσμευση Αξίας Πελατών - Στάδιο 2ο Σχεδιασμός μιας πελατοκεντρικής στρατηγικής μάρκετινγκ

Στο 2ο Στάδιο ο διευθυντής Μάρκετινγκ επιλέγει την αγορά – στόχο και σχεδιάζει τον τρόπο που μπορεί να εξυπηρετήσει καλύτερα τον πελάτη του, δηλαδή την πρόταση αξίας, ανάλογα με την φιλοσοφία που έχει η επιχείρηση για τον σχεδιασμό της στρατηγικής μάρκετινγκ.

 

 Λέξεις - Κλειδιά: διοίκηση μάρκετινγκ, αγορά - στόχος, στρατηγική μάρκετινγκ, πρόταση αξίας, φιλοσοφία παραγωγής - προϊόντος - πώλησης - μάρκετινγκ - κοινωνικού μάρκετινγκ, προϊόν - κεντρική στρατηγική