Αρχές Μάρκετινγκ

Θεματικές Ενότητες

Δημιουργία και Δέσμευση Αξίας Πελατών - Το Μεταβαλλόμενο τοπίο του Μάρκετινγκ

Το μεταβαλλόμενο τοπίο του Μάρκετινγκ χαρακτηρίζεται από τους εξής 4 παράγοντες:

1.την ψηφιακή εποχή,

2.Την ταχεία παγκοσμιοποίηση,

3.Την επίκληση ηθικής και κοινωνικής ευθύνης

4.Την ανάπτυξη του Μη Κερδοσκοπικού Μάρκετινγκ

 

Λέξεις - Κλειδιά: ψηφιακό μάρκετινγκ, μέσα κοινωνικής δικτύωσης