Αρχές Μάρκετινγκ
Θεματικές Ενότητες
Δημιουργία και Δέσμευση Αξίας Πελατών - Το Μεταβαλλόμενο τοπίο του Μάρκετινγκ
Το μεταβαλλόμενο τοπίο του Μάρκετινγκ χαρακτηρίζεται από τους εξής 4 παράγοντες:
1.την ψηφιακή εποχή,
2.Την ταχεία παγκοσμιοποίηση,
3.Την επίκληση ηθικής και κοινωνικής ευθύνης
4.Την ανάπτυξη του Μη Κερδοσκοπικού Μάρκετινγκ
Λέξεις - Κλειδιά: ψηφιακό μάρκετινγκ, μέσα κοινωνικής δικτύωσης