Αρχές Μάρκετινγκ
Θεματικές Ενότητες
Επιχειρησιακός Στρατηγικός Σχεδιασμός και ο ρόλος του Μάρκετινγκ - Συνεργασία για την Ανάπτυξη Πελατειακών Σχέσεων
Μετά το πέρας αυτής της ενότητας οι φοιτητές θα πρέπει να είναι σε θέση να:
- Εξηγήσουν το στρατηγικό σχεδιασμό της εταιρείας καθώς και ποια είναι τα τέσσερα στάδια αυτού του σχεδιασμού.
- Εξηγήσουν το πώς γίνεται ο σχεδιασμός επιχειρηματικών χαρτοφυλακίων και πως εξελίσσονται οι στρατηγικές ανάπτυξης.
- Εξηγήσουν ποιος είναι ο ρόλος του μάρκετινγκ στο στρατηγικό σχεδιασμό .
- Εξηγήσουν πως το μάρκετινγκ συνεργάζεται με άλλους με σκοπό τη δημιουργία και παροχή αξίας πελατών.
Λέξεις - Κλειδιά: στρατηγικός σχεδιασμός, αξία πελατών