Αρχές Μάρκετινγκ
Θεματικές Ενότητες
Το Περιβάλλον Μάρκετινγκ - Το μακροπεριβάλλον της εταιρείας
Το μακροπεριβάλλον της εταιρείας διαμορφώνουν οι εξής σημαντικότερες περιβαλλοντολογικές δυνάμεις – δημογραφικές, οικονομικές, φυσικές, τεχνολογικές, πολιτικές και πολιτιστικές- διαμορφώνουν ευκαιρίες μάρκετινγκ, δημιουργούν απειλές και επηρεάζουν την ικανότητα της εταιρείας να εξυπηρετεί τους πελάτες και να αναπτύσσει σταθερές σχέσεις με αυτούς.
Λέξεις - Κλειδιά: δημογραφικό, οικονομικό, πολιτιστικό, ήθη και έθιμα, εθνολογική σύνθεση