Περιεχόμενο μαθήματος

Περιεχόμενο μαθήματος

  1. Εισαγωγή
  2. Σχεδιασμός Μαθημάτων Ι
  3. Σχεδιασμός Μαθημάτων ΙΙ
  4. Αρχές Παρουσίασης Περιεχομένου
  5. Ανάθεση & Παρουσίαση Εργασίας Ι
  6. Μαθησιακές Θεωρίες
  7. Δραστηριότητες Εξάσκησης & Εξέτασης
  8. Προσομοιώσεις & Εκπαιδευτικά Παιχνίδια
  9. Σύστημα Τηλεκπαίδευσης Moodle Ι
  10. Σύστημα Τηλεκπαίδευσης Moodle ΙΙ
  11. Ανάθεση & Παρουσίαση Εργασίας ΙΙ
  12. Ειδικά Θέματα I
  13. Ειδικά Θέματα II

Μαθησιακοί στόχοι

Μαθησιακοί στόχοι

Η κατανόηση των θεωριών μάθησης και παιδαγωγικής, των μοντέλων σχεδιασμού εκπαιδευτικών συστημάτων, της συνεργατικής μάθησης, του σχεδιασμού μάθησης με χρήση τεχνολογιών πληροφορικής και επικοινωνιών, και την σχεδίαση-αξιολόγηση συστημάτων παροχής on-line τηλεκπαίδευσης

Βιβλιογραφία

Βιβλιογραφία

  1. E-learning by Design, William Horton, Pfeifer
  2. E-Learning and the Science of Instruction, R Clark & R Mayer, Pfeifer
  3. ΠΟΛΥΜΕΣΑ και ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, S Alessi and S Trolip, Εκδόσεις Μ Γκιούρδας
  4. Moodle Course Design Best Practices, S Nash & M Moore, Εκδόσεις Packt
  5. Εκπαιδευτική τεχνολογία για διδασκαλία και μάθηση, Newby Timothy J.,Stepich Donald A.,Lehman James D.,Russel James D. Εκδόσεις Επίκεντρο
  6. Διδακτική Επαγγελματικών Μαθημάτων, Πλαγιαννάκος, Τόμος Α, Β, Εκδόσεις Ελλήν.
  7. Ψυχολογία για εκπαιδευτικούς, Fontana D., εκδόσεις Σαβάλλας
  8. Web-based training, William Horton, Wiley.
  9. A guide to system planning and implementation, Yoakam Michael, Indiana University editions
  10. Multimedia-based Instructional design, William W. Lee, Diana L. Owens, Wiley.
  11. Materials production in open and distance learning.Fred Lockwood
  12. Systematic design of instuctiopn, W. Dick L. Carey G. Carey, Longman.
  13. E-moderating: the key to teaching and learning online, Gilly Salmon, Kogan Page.
  14. Instructional and cognitive Impacts of Web based education, Beverly Abbey, IGP

Προαπαιτούμενα

Προαπαιτούμενα

Εξάμηνο διδασκαλίας:     6ο Εξάμηνο (Μάθημα Επιλογής)