Αγγλική Ορολογία

Πληροφορίες

Περιεχόμενο μαθήματος

Περιεχόμενο μαθήματος

  • Πραγματοποιείται η εξοικείωση των φοιτητών στην αγγλική γλώσσα και ορολογία της ειδικότητάς τους, τόσο στον προφορικό όσο και στο γραπτό λόγο.
  • Παρουσιάζονται αποσπάσματα έγκριτων δημοσιευμένων επιστημονικών άρθρων και συγγραμμάτων στην αγγλική γλώσσα που αφορούν τις διαταραχές της επικοινωνίας.
  • Διεξάγεται συστηματική μετάφραση , ερμηνεία και επεξήγηση βασικών επιστημονικών όρων και εννοιών στην αγγλική γλώσσα τόσο στον προφορικό όσο και στον γραπτό λόγο.
  • Πραγματοποιείται σταδιακή κατάρτιση του φοιτητή στη χρήση, ερμηνεία και παρουσίαση της επιστημονικής γνώσης του πεδίου της λογοπαθολογίας μέσω σύντομων παρουσιάσεων (ατομικών ή ομαδικών) ποικίλλων έγκριτων επιστημονικών άρθρων / συγγραμμάτων.

Μαθησιακοί στόχοι

Μαθησιακοί στόχοι

  • Κατανοεί και να χρησιμοποιεί σε ικανοποιητικό βαθμό την αγγλική ορολογία της ειδικότητάς του τόσο στον προφορικό όσο και στον γραπτό λόγο.
  • Κατανοεί δημοσιευμένα επιστημονικά άρθρα / κείμενα στην αγγλική γλώσσα που αφορούν το επιστημονικό πεδίο της λογοπαθολογίας.
  • Μεταφράζει την επιστημονική ορολογία της ειδικότητας του από την αγγλική στην ελληνική γλώσσα και αντίστροφα.
  • Μεταφράζει και κάνει περίληψη επιστημονικών άρθρων / κειμένων του πεδίου της λογοπαθολογίας από την αγγλική στην ελληνική γλώσσα και αντίστροφα.
  • Κάνει σύντομες ατομικές - ομαδικές παρουσιάσεις στην αγγλική γλώσσα με θεματολογία σχετική με το επιστημονικό πεδίο της λογοπαθολογίας.

Βιβλιογραφία

Βιβλιογραφία

Morris, N. (2004). Dictionary of Communication Disorders 4th edition. John Wiley & Sons.

Singh, S., Kent, R.D. (Author). (1999). Singular's Pocket Dictionary of Speech-Language Pathology. Delmar Cengage Learning.

Nicolosi, L., Harryman, E., Kresheck, J. (2003). Terminology of Communication Disorders: Speech, Language, Hearing, 5th revised edition. Lippincott Williams and Wilkins.

Stach, B.A. (2015). Comprehensive Dictionary of Audiology: Illustrated. DelmarCengage Learning, Inc.

Μέθοδοι διδασκαλίας

Μέθοδοι διδασκαλίας

 

Παράδοση στην τάξη. Ασκήσεις μέσα στην αίθουσα και εργασίες.

 

Μέθοδοι αξιολόγησης

Μέθοδοι αξιολόγησης

  • Ι. Γραπτή τελική εξέταση (60%) που περιλαμβάνει:
    • Κατανόηση και μετάφραση αγγλικού επιστημονικού κειμένου.
      • Κατανόηση και μετάφραση αγγλικής ορολογίας.
      • Έκθεση επιστημονικών απόψεων στην αγγλική γλώσσα.
  • ΙΙ. Γραπτή Ατομική / Ομαδική εργασία (40%)

Προαπαιτούμενα

Προαπαιτούμενα

Δεν απαιτείται προηγούμενη γνώση.

Διδάσκοντες

Διδάσκοντες

Μελπομένη (Μελίνα) Νησιώτη

http://www.slt.ioa.teiep.gr/ep_nissioti.html

Ομάδα στόχος

Ομάδα στόχος

Οι φοιτητές/απόφοιτοι του τμήματος Λογοθεραπείας.

Προτεινόμενα συγγράμματα

Προτεινόμενα συγγράμματα

  • Σουλιώτη Ε. (2006). Σύγχρονο Αγγλοελληνικό και Ελληνοαγγλικό Λεξικό Όρων – Εκφράσεων Ειδικής Αγωγής και Λογοθεραπείας. Αθήνα: BROKEN HILL PUBLISHERS. Κωδικός Eudoxus: 13256769
  • Κατούλης Α. (1997). Dorland's Ιατρικό Λεξικό Αγγλοελληνικό και Ελληνοαγγλικό. Εκδόσεις: BROKEN HILL PUBLISHERS. Κωδικός Eudoxus: 18524671

Περισσότερα

Περισσότερα

Κωδικός μαθήματος στο Εύδοξο:

SLT9131

Σύνδεσμος συγγράμματος στον Εύδοξο:

https://service.eudoxus.gr/search/#a/id:13256769/0

 

https://service.eudoxus.gr/search/#a/id:18524671/0

Άδειαχρήσης Creative Commons (CC):

http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el