Αρχές Μάρκετινγκ

Θεματικές Ενότητες

Το Περιβάλλον Μάρκετινγκ - Το μίκροπεριβάλλον της εταιρείας

Σε αυτήν την ενότητα θα μιλήσουμε για:

  • το σύνθετο και μεταβαλλόμενο περιβάλλον
  • την συμπεριφορά των ενεργούντων στο περιβάλλον αυτό, ήτοι προμηθευτές, διαμεσολαβητές, πελάτες, ανταγωνιστές , κοινό.

Λέξεις - κλειδιά: μικροπεριβάλλον, μάκροπεριβάλλον, προμηθευτές, αγορές πελατών, διαμεσολαβητές, ανταγωνισμός, δημογραφικό περιβάλλον, οικονομικό περιβάλλον.