Αρχές Μάρκετινγκ
Θεματικές Ενότητες
Το Περιβάλλον Μάρκετινγκ - Το μίκροπεριβάλλον της εταιρείας
Σε αυτήν την ενότητα θα μιλήσουμε για:
- το σύνθετο και μεταβαλλόμενο περιβάλλον
- την συμπεριφορά των ενεργούντων στο περιβάλλον αυτό, ήτοι προμηθευτές, διαμεσολαβητές, πελάτες, ανταγωνιστές , κοινό.
Λέξεις - κλειδιά: μικροπεριβάλλον, μάκροπεριβάλλον, προμηθευτές, αγορές πελατών, διαμεσολαβητές, ανταγωνισμός, δημογραφικό περιβάλλον, οικονομικό περιβάλλον.