είναι ενδεικτικές της δυσκολίας στην επεξεργασία κατά την ανάγνωση
είναι ενδεικτικές της δυσκολίας στην επεξεργασία κατά την γραφή
Α και Β
Α ή Β
οι ακροατές δεν περιμένουν να ολοκληρωθεί η σημασιολογική ανάλυση
οι ακροατές δεν περιμένουν να ολοκληρωθεί η φωνολογική ανάλυση
οι ακροατές δεν περιμένουν να ολοκληρωθεί η μορφολογική ανάλυση
οι ακροατές δεν περιμένουν να ολοκληρωθεί η πραγματολογική ανάλυση
σε πληροφορίες που περιέχονται σε ουσιαστικά
σε πληροφορίες που περιέχονται σε επιρρήματα
σε πληροφορίες που περιέχονται σε ρήματα
σε πληροφορίες που περιέχονται σε επίθετα
η σημασιολογική ερμηνεία διεξάγεται σταδιακά
οι πληροφορίες του πλαισίου εισάγονται στη σημασιολογική ερμηνεία
όλα τα παραπάνω
τίποτε από τα παραπάνω
η μορφολογία και η προσωδία ενός ομιλητή επηρεάζουν βαθμιαία την ερμηνεία του λόγου
η πραγματολογία και ο τονισμός ενός ομιλητή επηρεάζουν βαθμιαία την ερμηνεία του λόγου
η σημασιολογία και ο τονισμός ενός ομιλητή επηρεάζουν βαθμιαία την ερμηνεία του λόγου
η προσωδία και ο τονισμός ενός ομιλητή επηρεάζουν βαθμιαία την ερμηνεία του λόγου
κωδικοποιημένες ουσιαστικές φωνητικές και φωνολογικές λεπτομέρειες
μπορούν να αναγνωρίζουν λέξεις βάσει μερικών φωνολογικών πληροφοριών
μια λέξη που παρουσιάζεται με φωνολογική βοήθεια
μια λέξη που παρουσιάζεται στο πλαίσιο μιας πρότασης
μια λέξη που παρουσιάζεται μεμονωμένα
οδηγούν σε δυσκολίες στην κατανόησής της
οδηγούν σε δυσκολίες στην έκφρασής της
οδηγούν σε δυσκολίες στο σχολείο
το περικείμενο πλαίσιο όταν επεξεργάζονται τη σημασιολογία
το περικείμενο πλαίσιο όταν επεξεργάζονται την πραγματολογία
το περικείμενο πλαίσιο όταν επεξεργάζονται τη μορφολογία
το περικείμενο πλαίσιο όταν επεξεργάζονται τη γλώσσα
την γνωστική επάρκεια
την κινητική ανάπτυξη
την κοινωνική ανάπτυξη