Υπολειπόμενος χρόνος: 590
Άσκηση Ενότητας 10


Ερώτηση : 1 (1 βαθμός)

Πολλαπλής Επιλογής (Μοναδική Απάντηση)
Τα παιδιά με κατάθλιψη, έχει παρατηρηθεί ότι εμφανίζουν γλωσσικές δυσκολίες, ειδικά στον τομέα:

Ερώτηση : 2 (1 βαθμός)

Πολλαπλής Επιλογής (Μοναδική Απάντηση)
Τα παιδιά με Σ/Σ διαταραχές ως προς την πραγματολογία έχουν κυρίως ελλείμματα:

Ερώτηση : 3 (1 βαθμός)

Σωστό / Λάθος
Τα παιδιά με ΔΕΠ/Υ είναι πιθανότερο να έχουν γλωσσικά προβλήματα;

Ερώτηση : 4 (1 βαθμός)

Πολλαπλής Επιλογής (Μοναδική Απάντηση)
Κατά τον Gresham (2005) ποιο ποσοστό του σχολικού πληθυσμού έχει προβλήματα Σ/Σ διαταραχές;

Ερώτηση : 5 (1 βαθμός)

Σωστό / Λάθος
Κατά τους Greenbaum et al.,( 1999) περίπου τα δύο τρίτα των ενηλίκων που έχουν ταυτοποιηθεί με Σ/ΣΔ στο σχολείο έχουν παραβατική συμπεριφορά ως ενήλικες;

Ερώτηση : 6 (1 βαθμός)

Σωστό / Λάθος
Τα παιδιά με ΔΕΠ/Υ έχουν συγκεκριμένο μοτίβο γλωσσικών διαταραχών;

Ερώτηση : 7 (1 βαθμός)

Πολλαπλής Επιλογής (Μοναδική Απάντηση)
Τα παιδιά με Σ/Σ διαταραχές κατά τους Cohen et all (1989) έχουν χαμηλότερα σκορ :

Ερώτηση : 8 (1 βαθμός)

Πολλαπλής Επιλογής (Μοναδική Απάντηση)
Μία τεχνική που μπορούν να ζητούν οι δάσκαλοι από τους μαθητές με Σ/ΣΔ για συμμετοχή στην τάξη είναι:

Ερώτηση : 9 (1 βαθμός)

Σωστό / Λάθος
Πολλοί μαθητές με Σ/Σ διαταραχές εύκολα να εφαρμόζουν τις γλωσσικές ικανότητες στο πλαίσιο της επικοινωνίας;

Ερώτηση : 10 (1 βαθμός)

Πολλαπλής Επιλογής (Μοναδική Απάντηση)
Κατά τους Nelson et al. (2005) σε τι ποσοστό τα παιδιά Σ/Σ διαταραχές παρουσιάζαν και γλωσσικά ελλείμματα;