Υπολειπόμενος χρόνος: 590
Άσκηση Ενότητας 10


Ερώτηση : 1 (1 βαθμός)

Σωστό / Λάθος
Τα παιδιά με Σ/Σ διαταραχές συμπεριφέρονται το ίδιο σε διαφορετικά άτομα ή πλαίσια;

Ερώτηση : 2 (1 βαθμός)

Σωστό / Λάθος
Κατά τους Greenbaum et al.,( 1999) περίπου τα δύο τρίτα των ενηλίκων που έχουν ταυτοποιηθεί με Σ/ΣΔ στο σχολείο έχουν παραβατική συμπεριφορά ως ενήλικες;

Ερώτηση : 3 (1 βαθμός)

Σωστό / Λάθος
Τα παιδιά με διαταραχές λόγου και ομιλίας είχαν πολύ περισσότερες πιθανότητες να έχουν συναισθηματικές και συμπεριφορικές δυσκολίες;

Ερώτηση : 4 (1 βαθμός)

Πολλαπλής Επιλογής (Μοναδική Απάντηση)
Τα παιδιά με Σ/Σ διαταραχές κατά τους Cohen et all (1989) έχουν χαμηλότερα σκορ :

Ερώτηση : 5 (1 βαθμός)

Σωστό / Λάθος
Μερικά παιδιά με Σ/ΣΔ μπορεί να μην χρειάζονται αρκετή ενθάρρυνση και ενίσχυση προκειμένου να ανταποκριθούν σε μία δραστηριότητα;

Ερώτηση : 6 (1 βαθμός)

Σωστό / Λάθος
Τα παιδιά με πρώιμες γλωσσικές δυσκολίες έχουν 10 φορές πιο πολλές πιθανότητες να παρουσιάσουν αντικοινωνικές συμπεριφορές από ότι οι συμμαθητές τους;

Ερώτηση : 7 (1 βαθμός)

Σωστό / Λάθος
Πολλοί μαθητές με Σ/Σ διαταραχές εύκολα να εφαρμόζουν τις γλωσσικές ικανότητες στο πλαίσιο της επικοινωνίας;

Ερώτηση : 8 (1 βαθμός)

Σωστό / Λάθος
Τα παιδιά με Σ/Σ διαταραχές αποφεύγουν την κοινωνική αλληλεπίδραση;

Ερώτηση : 9 (1 βαθμός)

Σωστό / Λάθος
Τα παιδιά με ΔΕΠ/Υ είναι πιθανότερο να έχουν γλωσσικά προβλήματα;

Ερώτηση : 10 (1 βαθμός)

Σωστό / Λάθος
Τα παιδιά με ΔΕΠ/Υ έχουν συγκεκριμένο μοτίβο γλωσσικών διαταραχών;